یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

Black-Ops-Article-2

سال ۲۰۲۵ است و جنگ سردی بین دو ابر قدرت چین و آمریکا اتفاق افتاده است.شخصی به دلیل کینه های شخصی آتش این جنگ را میخواهد که شعله ور سازد.نام او رائول منندز است.همزمان فلش بک هایی را در مابین سالهای ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ شاهد خواهیم بود که فرانک وودز دوست و همکار الکس میسون روایتگر آنها خواهد بود.در آن سالها جنگ سردی بین آمریکا و روسیه درگرفته بوده است که ما شاهد عملیاتهای مختلف آن در شهرهای متفاوتی خواهیم بود.



ادامه مطلب ...

Metro-Last-light

از زمانی که به یاد دارم همیشه خودم را مترو ها و در حال مبارزه با موجودات و انسان های زیاده خواه دیده ام. می گویند در زمان شروع انفجار هسته ای همگان به مترو ها فرار می کردند و تنها دل رحمی نگهبان مترو به بچه بودن من باعث شده تا راهی به این پناهگاه های امن داشته باشم. اما پدر و مادرم در همان شروع بمباران از بین رفته اند. بیش از ۲۰ سال از آن زمان گذشته  تنها گفته های مردم و تصاویری که از قبل انفجار هسته ای داشته ام نمایی از دنیای سالم را ذهنم به وجود آورده است.  این ها تنها تمامی خاطرات من می باشد.



ادامه مطلب ...

Black-Ops-Article

رفاقت ریسمانش را بر گردنت مینهد و هر دم با نشانی از معرفت و محبت و جوانمردی آن را بر گردنت محکمتر میکند و میرسی به جایی که از دوست خود نقاشی زیبایی بر دیواره قلبت میکشی و همیشه اوقات دلتنگی و تنهایی آن را گردگیری میکنی و اشک میریزی بیاد آن وقتهایی که دوستت با تو بود و حال نیست,خوش بودی کنار او و او اکنون کنار تو نیست.هیچ چیز مانند ریسمان رفاقت جای زخم کهنه خود را بر گردن ما نمیگذارد تا همیشه بدانیم رفاقت بهار نیست تا میهمان سه ماهه باشد و با تلنگری ببارد و با وزشی از ما دور شود.رفاقت یک راه بلند مقدس است.عملیات ارزشمندی که با نبود رفیق میشود سیاه و سیاهترین وقتش زمانیست که مدام دوستت را در نظرت ببینی و به خاطر او زجر بکشی و درد ببینی و ندانی که او دیگر کنارت نیست…



ادامه مطلب ...

Dishonored-The-Knife-of-dunwall

بار دیگر به دانوال بازگشتیم ، شهری پر از دسیسه ها و توطئه های مختلف‌ ، آدمهایی با رازهای پنهان و البته انسانهایی که هنوز هم انسانیتی در وجودشان زنده است. بازگشت دوباره مان به این شهر اینبار دیگر با کورو اتانوی زخم دیده نیست ، بلکه این بار با کسی که در نقطه ی مقابل کورو ایستاده است ، یعنی داود ، قاتل ملکه ی دانوال ،‌به این شهر هزار چهره سفر میکنیم …



ادامه مطلب ...

fifa 13 همانطور که در هفته ی قبل ، لیست فروش بازی ها در کشور ایتالیا با صدر نشینی بازی FIFA 13 همراه شده بود ، در آخرین لیست منتشر شده از فروش هفتگی همچنان این بازی پرقدرت به فروش خود ادامه داده و به کسی اجازه ی اول شدن را نمیدهد . با این که در این هفته بازی فایتینگ ( مبارزه ای ) Injustice: Gods Among Us منتشر شده بود ولی نتوانست گوی و میدان را از دستان این پیر باتجربه بگیرد . شما می توانید برای مشاهده جزییات لیست فروش هفتگی بازی ها در کشور ایتالیا به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 



ادامه مطلب ...

th

جدول این هفته از پرفروش ترین بازی های انگلستان دارای تغییرات اساسی نسبت به هفته های گذشته است که در آن شاهد سقوط عنوان Bioshock Infinite از رتبه ی اول به رتبه ی ششم جدول هستیم. Tomb Raider نیز در رتبه ی پنجم و یک پله بالاتر از Bioshock Infinite قرار گرفته است.



ادامه مطلب ...

Stratgy

توجه به صنعت بازیسازی، و بازی‌های کامپیوتری، در کشورمان به سرعت رو به افزایش است. تصمیم گرفتیم، در مقاله‌ای متفاوت، به صورت موشکفانه، به بررسی سبک‌های مختلف در بازی‌ها بپردازیم. تا علاوه بر ایجاد مقاله‌ای مفید برای شما کاربران عزیز گیمفا، گامی در راستای حرفه‌ای تر شدن کاربران ایرانی برداریم.



ادامه مطلب ...

BioShock-Infinite-main

بعد از مدتی وقفه باز هم با جدول هفتگی پرفروش ترین بازی های جهان در خدمت شما هستیم تا اطلاعاتی از فروش بازی ها را برایتان ارایه دهیم. به هر حال در این هفته از جدول پرفروش ترین بازی های جهان بازی Tomodachi Collection: Shin Seikatsu که برای کنسول دستی ۳Ds عرضه شده توانست در صدر قرار بگیرد. البته Injustice: Gods Among Us نیز فروش خوبی را برای خود رقم زده است. اطلاعات بیشتر را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.



ادامه مطلب ...

مایکروسافت رسما اعلام کرد که از ایکس‌باکس بعدی در تاریخ 31 اردیبهشت ماه پرده برداری خواهد کرد. پیش از این شواهد و اطلاعات فراوانی در رابطه با ایکس باکس بعدی که فعلا از آن با نام Xbox 720 یاد می‌شود، منتشر شده بود، ما نیز در این مقاله قصد داریم جمع بندی از کلیه اطلاعات بدست آمده از نسل بعدی ایکس‌باکس را ارائه کنیم.



ادامه مطلب ...

images

بدون شک مشتاقان سری بازی های “ندای وظیفه” پس از اطلاع یافتن از اطلاعات منتشر شده نسخه ی جدید این سری با نام COD:Ghost بسیار هیجان زده شده اند و از آنجا که شرکت Activision به طور رسمی اعلام کرد نسخه ی بعدی این سری را قبل از برگزاری مراسم عظیم و باشکوه E3 2013 رونمایی و معرفی می شود شایعات زیادی در خصوص این زمینه مطرح شده که به تازگی در جدیدترین اقدامات,وب سایت IGN و خرده فروش GameStop ذکر شده است که عنوان Call Of Duty:Ghost در شمال آمریکا و در تاریخ ۱ می آشکار می شود.

 



ادامه مطلب ...

th

عنوان Injustice: Gods Among Us یکی از عناوین Fighting بوده که به دست استدیوی NetherRealm Studios ساخته و Warner Bros آن را منتشر کرده است. به تازگی شاهد راه های باز کردن لباس های مخفی شخصیت های مختلف بازی هستیم که در ادامه می توانید مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...

Resident-Evil-History-Third-Part

بالاخره به پایان آخرین قسمت از تاریخچه سری بازی های پرطرفدار RESIDENT EVIL رسیدیم. در این قسمت همان طور که از قبل وعده دادیم به معرفی عناوی اصلی و تاثیر گذار رزیدنت اویل خواهیم پرداخت و نکات جالبی را از قسمت های مختلف این عناوین را برایتان فاش خواهیم کرد. پس بدون هیچ گونه توضیح اضافه ای نظر شما را به آخرین قسمت از این تاریخچه جلب می کنیم.



ادامه مطلب ...


p6476-1206565223

البته این بازی رو PC هم هست ولی چون بیشتر رو موبایل دیده شد تیتر رو هم موبایل زدم .تا به حال شده بازی Snake توی گوشی موبایل (البته اون قدیمیها) رو تموم کنید ؟ فکر کنم کسی موفق به این کار نشده ولی در ادامه ی خبر میبینید که یک نفر تونسته این بازی رو به طور کامل تموم کنه و با Snake کل صفحه رو تصرف کنه !

 

این فرد ناشناس در وب سایت Reddit تصویر GIF که از بازی خودش ضبط کرد‌( ۱۵ دقیقه‌) به اشتراک گذاشت و ثابت کرد این بازی نیز میتواند تمام شود ! در زیر میتوانید تصویر ۱۵ دقیقه ای و البته دور تند این بازی رو مشاهده کنید (مواظب باشید سرگیجه نگیرید !)

 



ادامه مطلب ...



59203101661152242228

بازی های تحت وب ایرانی.چند سالی هست که وارد صنعت گیم شده اند.بازی هایی که به یک برنامه تحت وب نیاز دارند.برنامه تحت وب به برنامه هایی گفته میشود که برای انجام امور مختلف به صورت آنلاین طراحی و ساخته شده اند. این برنامه ها که معمولا با یکی از زبان های PHP, ASP.NET و Java ساخته میشوند روی سرور قابل اجرا هستند.
بازی های آنلاین به دلیل سادگی و قابل دسترس بودن در طول شبانه روز دارای طرفداران بسیاری هستند. برای استفاده از این بازی ها تنها کافی است که کاربر به اینترنت و یک مرورگر دسترسی داشته باشد. حال به سراغ معرفی بازی ها معروف تحت وب ایرانی میرویم.

 



ادامه مطلب ...

Resident-Evil-History part2

Resident Evil یکی از مهمترین نام ها در صعنت بازی است که تاکنون با توجه به چنین محبوبیتی عناوین بسیاری نیز از این فرنچاینز منتشر شده است .در اولین قسمت از تاریخچه سری بازی های Resident Evil به بررسی نسخه های قدیمی و اغلب تاثیر گذار این سری پرداخته شد و حال در قسمت دوم این بارهم به بررسی نسخه هایی از Resident Evil که نام آن ها کم تر شنیده شده خواهیم زد تا دوستداران این فرنچایز آشنای بیشتری با سری محبوب Resident Evil داشته باشند.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

th

در حال حاضر همه دوست دارند بدانند که بالاخره PC ها می توانند با کنسول های نسل بعد رقابت کنند یا نه و بعضی وقت ها هم بحث در مورد این موضوع به جنگ و جدل هایی نیز می انجامد. معاون رئیس شرکت AMD ، آقای Roy Taylor در مصاحبه ای که با سایت آلمانی Heise داشت از رقابت های مابین PC و کنسول های نسل بعد سخن گفت.

 

 




ادامه مطلب ...

 

دقت كنيد كه فاصله و يا خط فاصله رمزهاي تقلب رو هم حتما تايپ كنيد.
در طول بازي، دكمه ~ را براي نمايش دادن كادر متن بزنيد و sv_cheats 1 رو تايپ كنيد. دكمه ~ را بزنيد و يكي از رمزهاي را كه در ادامه مي آيند را وارد كنيد :

 



ادامه مطلب ...

Ubisoft جدیدترین نسخه ی بازی Assassin’s Creed یعنی Assassin’s Creed  III را منتشر کرد. به گفته ی خود Ubisoft پروژه ی بازی Assassin’s Creed  III  بزرگترین پروژه تاریخ Ubisoft بود که سه سال در ۶ استدویو وقت برده است.در ادامه با نقد و بررسي کامل اين بازي در خدمت شما هستيم با گجت نيوز همراه باشيد.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب